Arkadaşlar ben gidiomm :((



Slm arkadaşlar ben geldimm ama gidiyorum

 

 

Bu akşam tatile gidiyorum uzun bir sürede blogta olmuycam. Bilmiyorum gittiğim yerden bloga girebilirmiyim ama sanmıyorum memleketime gidiyorum Tokata

 

Memleketimi çoook seviyorum ee insan doğduğu yeri sevmez mi?  

Gerçi kendimi bildim bileli İstanbul’da yaşıyorum ama olsun memleket özlemide bir başka oluyo canım J

 

Ben yokken blogumu incitanemm’e yani Selincime  devrediyorum canım arkadaşımın benim yokluğumu aratmayacağını biliyorum..

TaBi BloGum SiZlerEde eMANet ;)

 

Neyse ben şimdilik gidiyorum birkaç hafta sonra tekrar sizinle olucam kendinize çook çook iyi bakın.

Hepiniz Allah’a emanet ol…

 

SİZLERİ ÇOOOOK ÖZLÜYCEM!!!!

 

HEPİNİZİ SEVİYORUM ARKADAŞLAR

 HOŞÇAKALIN….

 

 



Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !